Flamingo
Poyrazkuşu
Fotogaleri
 Yükleniyor.
 Yalıçapkını » Alcedo atthis » Kingfisher

akirazakiraz

Sevgilerimle...


Çalışmanın adıYalıçapkını ve avı Yusufçuk larvası...
Kuş Türü Yalıçapkını
Fotoğraf TürüBeslenme-Av
Tarih17.04.2014 00:14
Çekim Tarihi06.04.2014
Çekim alanı KONYA
  
Türün 603. fotoğrafı  |  İzlenme Sayısı » 2354  |  Yorum Sayısı » 77  |  Beğeni » 34
Mesajınız Buraya fotoğraf tekniği kadar tür ile ilgili bilgi ve yorumlarınızı bekliyoruz.

Yorumunuzda belirteceğiniz linki https:// ile belirtiniz.Sonuna bir boşluk bırakmayı unutmayınız.


karakter kaldı
  iptal
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

24.12.2018 22:08 | Yukarı
ksondasksondas

Gördüğüm en iyi yalıçapkını fotoğrafı ,emeğinize sağlık selamlar saygılar...

15.10.2018 22:07 | Yukarı
lordhacklordhack

Harika

17.04.2018 22:19 | Yukarı
mozturk6mozturk6

Hocam çok güzel tebrik ederim.

04.04.2017 22:41 | Yukarı
diliuzundiliuzun

Çok güzel. Emeğinize sağlık.

13.02.2017 14:39 | Yukarı
SelmaSelma

muhteşem olmuş abi,ellerine sağlık ...

13.12.2016 09:31 | Yukarı
eogretmeneogretmen

Nefissssssss

28.10.2016 11:28 | Yukarı
AKASAKAS

Abi, bu kuşlar acaba senin için özel poz mu veriyorlar.MUHTEŞEM Bİ R KARE...
ELİNE SAĞLIK.

28.10.2016 10:08 | Yukarı
erkorerkor

Süper güzellik,
Avıyla harika olmuş..
Emeklerinize sağlık ustam...

28.10.2016 09:37 | Yukarı
saidersaider

Mükemmel bir kare Ahmet Abi, emeğinize sağlık, selamlar

28.10.2016 09:03 | Yukarı
ctuncer53ctuncer53

Ani yakalamak. Ellerine sağlık.

28.10.2016 08:33 | Yukarı
hydrbythydrbyt

Nefisss bir kare
Eline ve emeğine sağlık Ahmet Abi

28.10.2016 07:16 | Yukarı
ozdensaglam♥ ozdensaglam

Tebrik ederim Ahmet Bey. Güzel bir an yakalamışsınız.

28.10.2016 00:27 | Yukarı
zienzien

Avı ile efsane olmuş. Çok iyi...

27.10.2016 23:27 | Yukarı
mehmetunlumehmetunlu 

Bu kuşu şöyle bir çekemedim :) Muhteşem olmuş eline sağlık Ahmet abi .

26.10.2016 19:01 | Yukarı
muratozturkmuratozturk

Elinize saglik Ustad

20.04.2014 00:51 | Yukarı
avşarbeyavşarbey

Ahmet abim ustaaaa yorum hakkım yeni açıldığı için anca yazabildim. Ellerine sağlık... Nefis olmuşşş. Bu kare aşk kokuyor aşkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk :))))))))))))))))))))

19.04.2014 23:07 | Yukarı
rockislandrockisland

Nefis avlanma karesi, emeğinize sağlık, selamlar

19.04.2014 21:11 | Yukarı
dededede

Yakışıklı sabah kahvaltısında. Çok güzel. Elinize sağlık. Sevgilerimle.

19.04.2014 19:10 | Yukarı
erdaerda

nefis abi çok selam...

19.04.2014 17:31 | Yukarı
mojamoja

tebrikler P.H

19.04.2014 16:39 | Yukarı
moktemmoktem

Harika bir karesi. Eline sağlık Abim. Selam ve sevgilerimle...

19.04.2014 12:17 | Yukarı
sezaigoksusezaigoksu

Nefis, kutlarim...

19.04.2014 10:11 | Yukarı
porlisbporlisb

Aksiyonel ve Nefis,
Çapkın tutkudur.

19.04.2014 08:45 | Yukarı
Ercan3Ercan3 

Çok güzel aksiyon, elinize sağlık.

19.04.2014 08:32 | Yukarı
abemabem

Balık dışı bir av ve şahane bir zamanlama.Kutlarım,selamlar.

19.04.2014 01:10 | Yukarı
ganglionnganglionn

Zamanlama harika, Güzel beslenme kaydı olmuş, elinize sağlık Ahmet Bey, selamlar.

19.04.2014 00:09 | Yukarı
MetinCenkçilerMetinCenkçiler

nefis...

18.04.2014 20:22 | Yukarı
alhnalhn

Çok güzel olmuş, elinize sağlık.

18.04.2014 16:39 | Yukarı
ayasarayasar

Avın türünü bile değiştirmişsin Ahmet Bey. Harika eline sağlık. selamlar.

18.04.2014 15:51 | Yukarı
fluflu

MaşAllah maşAllah ,süper olmuş tebrik ediyorum selamlarımla...

18.04.2014 14:23 | Yukarı
uhasanuhasan

Ahmet abi harika olmuş, yakalanabilecek bir bu böcek kalmıştı Yalıçapkını avını sende ikisini yakalamışsın. Ellerine sağlık.

18.04.2014 10:17 | Yukarı
fenixfenix

Ahmet bey. harıka :)

18.04.2014 09:42 | Yukarı
ozgurkalayozgurkalay

Nefis...

18.04.2014 08:13 | Yukarı
semercisemerci

Ahmet Bey harika olmuş.. tebrikler..

18.04.2014 01:28 | Yukarı
empatiempati

Süper kare... Eline sağlık Ahmet bey... Selamlar...

17.04.2014 22:37 | Yukarı
palapala

yapmış yapacağını sende yapmışsın yapacağını ahmet abim. ellerin dert görmesin

17.04.2014 22:03 | Yukarı
murat07murat07

Çok güzel, elinize sağlık Ahmet Bey.

17.04.2014 21:50 | Yukarı
LeventÖzaşLeventÖzaş

Harika, elinize sağlık...

17.04.2014 21:44 | Yukarı
zafercankirizafercankiri

Çok çok güzel, kutlarım Ahmet bey, selamlar...

17.04.2014 21:26 | Yukarı
hibrahimguzelhibrahimguzel

Çok güzel.
Selamlar.

17.04.2014 18:05 | Yukarı
dmcl1dmcl1

Güzel ekşın :)

17.04.2014 16:14 | Yukarı
efemefem

çok güzel ahmet abi..

17.04.2014 15:16 | Yukarı
cgabaycgabay

çok güzel

17.04.2014 14:18 | Yukarı
bakcasoybakcasoy

Çok güzel, tebrikler.

17.04.2014 13:16 | Yukarı
aliyuzunaliyuzun

Mükemmel fotoğraf. Çok iyi yakalamışsınız. Tebrik ederim.

17.04.2014 12:43 | Yukarı
econecon

Çok güzel tebrikler selamlar ...

17.04.2014 12:13 | Yukarı
muratçalışkanmuratçalışkan

Çok güzel yakalamışsın Ahmet abi...Selamlar...

17.04.2014 11:46 | Yukarı
zaferKzaferK 

Süper...tebrikler...

17.04.2014 11:33 | Yukarı
varmanvarman

Harika

17.04.2014 11:13 | Yukarı
savgatsavgat

klavyeye baktım baktım yazamadım bişey :) harika olmuş hocam, elinize sağlık...

17.04.2014 11:01 | Yukarı
sinankucukceliksinankucukcelik

Doğal hayatta rastlanmayacak bir kare olmuş,kedi misali avıyla oynuyor mu ne...
Ellerinize sağlık.

17.04.2014 10:48 | Yukarı
karsarkarsar

Ağız temizliğimi yaptırıyor bu ağbey :)....Ellerine sağlık...

17.04.2014 10:27 | Yukarı
tzeybektzeybek

HArika..

17.04.2014 10:13 | Yukarı
nukkusnukkus 

Harika! Tebrikler.
Sanki zavallı böcek de poz vermiş:)

17.04.2014 10:08 | Yukarı
gunhangunhan

Güzel kare Ahmet abi, selamlar.

17.04.2014 09:56 | Yukarı
egeleregeler


Bonfileyi bulmuş tadını çıkarta çıkarta yiyecek.
Bu kuş çok Çapkın canım.

Ellerinize sağlık Ahmet abi.
Selamlar.




17.04.2014 09:42 | Yukarı
yasar16yasar16

Kasabın bıçağını yalayan dana misali :)
eline sağlık Ahmet bey , selamlar.

17.04.2014 09:42 | Yukarı
engineergsengineergs

Adem Bey çok güzel olmuş.Sanırım kapı komşunuz bu güzel kuş her halini size cömertçe göstermiş.Elinize sağlık çok selamlar

17.04.2014 09:41 | Yukarı
ali6105ali6105

Üffsss

17.04.2014 09:35 | Yukarı
Boraunver1Boraunver1

İyi zamanlama.Güzel bir beslenme karesi.

17.04.2014 09:23 | Yukarı
RangerRanger 

Tebrik ederim, harika yakalamışsınız Ahmet Bey...

17.04.2014 09:21 | Yukarı
gedizmengedizmen

yakalanan an harika..
elinize sağlık

17.04.2014 09:11 | Yukarı
oguz44oguz44

Ellerınıze saglık Ahmet Abi cok guzel bır beslenme karesı tebrıkler
Selamlar

17.04.2014 08:40 | Yukarı
safransafran



Ahmet Bey tebrik ederim , selamlar ...

17.04.2014 08:35 | Yukarı
HagavagaHagavaga

Ellerinize sağlık Ahmet Bey, tebrikler.

17.04.2014 08:33 | Yukarı
faruq488faruq488

Ahmet bey nefis olmuş tebrikler... Saygılarımla...

17.04.2014 08:20 | Yukarı
aliaticialiatici

Ahmet bey maşallahı var bu ne güzellik tebrik ederim

17.04.2014 08:07 | Yukarı
oksoks

Çok güzel, ellerinize sağlık.

17.04.2014 08:02 | Yukarı
murattiquickmurattiquick

muhteşem emeklerinize sağlık ..

17.04.2014 07:30 | Yukarı
ahmetyilmazahmetyilmaz

harika aksiyon olmuş
eline sağlıkadaşım

17.04.2014 02:46 | Yukarı
leventsahinleventsahin

çok güzel kutlarım

17.04.2014 02:01 | Yukarı
mustafatahiremustafatahire

güzellll bir an tebrik ederim ellerinize sağlık .

17.04.2014 01:05 | Yukarı
drmydrmy

Tebrikler....

17.04.2014 00:42 | Yukarı
oturkerioturkeri

Superrrr. Aviyla harika bir kare olmus ustam...

17.04.2014 00:30 | Yukarı
arslan236arslan236

Mükemmel.

17.04.2014 00:26 | Yukarı
cakocako

Harika aksiyon ellerinize sağlık selamalrımla.

17.04.2014 00:25 | Yukarı
anamuranamur

Abim yine yapmışsın yapacağını... Nefisinden bir sunum...Ellerine sağlık,selamlar
Beğeniler| Yukarı
celalabay  Beğendi 06.08.2019 13:35
kingfisher53  Beğendi 11.03.2019 11:38
LoneWolf  Beğendi 28.12.2018 21:33
ksondas  Beğendi 17.12.2018 22:14
Fireball  Beğendi 07.11.2018 22:45
lordhack  Beğendi 15.10.2018 22:07
jeopardy  Beğendi 24.09.2018 11:19
mozturk6  Beğendi 17.04.2018 22:18
4kfoto  Beğendi 13.01.2018 17:06
kasgir  Beğendi 02.01.2018 21:07
hduzenli  Beğendi 01.06.2017 11:49
amatörr  Beğendi 15.05.2017 15:26
diliuzun  Beğendi 04.04.2017 22:40
keşifçi  Beğendi 21.03.2017 18:42
liftdesigner  Beğendi 21.02.2017 18:39
ersen84  Beğendi 20.02.2017 08:08
Selma  Beğendi 13.02.2017 14:39
baba4040  Beğendi 31.12.2016 12:01
Oguenaydin  Beğendi 25.12.2016 20:58
eogretmen  Beğendi 13.12.2016 09:31
batak  Beğendi 12.11.2016 19:42
AKAS  Beğendi 28.10.2016 11:26
oguz44  Beğendi 28.10.2016 10:17
erkor  Beğendi 28.10.2016 10:07
ctuncer53  Beğendi 28.10.2016 09:02
hydrbyt  Beğendi 28.10.2016 08:33
hattusili  Beğendi 28.10.2016 08:27
zien  Beğendi 28.10.2016 00:27
hikmet  Beğendi 28.10.2016 00:01
mehmetunlu   Beğendi 27.10.2016 23:25
ayasar  Beğendi 27.10.2016 23:24
muratozturk  Beğendi 26.10.2016 19:00
OzlemR  Beğendi 28.09.2016 22:25
Kuvvet  Beğendi 06.04.2015 12:50
Tanımlayanlar: